Kwaliteitsbewust handelen

Kwaliteitsbewust handelen

Een goede relatie met je klanten is één van de allerbelangrijkste zaken als je een bedrijf voert. De meeste problemen tussen mensen ontstaan doordat er een fout in de communicatie is geslopen. Maar hoe voorkom je dit? En als het al gebeurd is, hoe kun je dit het best oplossen?

In deze cursus leer je hoe je beter met klanten kunt communiceren. Je krijgt inzicht in wat andere mensen, denken, voelen en willen. Je leert ook hoe je op verschillende manier op situaties kunt reageren.

.. Het belangrijkste in communicatie is te horen wat er niet gezegd wordt ..

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die de kennis en vaardigheden wil opdoen om een succesvol bedrijf te voeren door sterk in communicatie te zijn.

Inhoud cursus

In deze 1-daagse cursus (van 09.30 tot 16.00 uur) komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:
 
  • Aspecten van communicatie
  • Luistervaardigheden
  • Conflicthantering
  • Regulerende vaardigheden
  • Valkuilen binnen de communicatie
  • Communicatie met een nieuwe klant
  • Omgaan met klachten
  • Lichaamstaal
  • Schema’s en vooroordelen
  • Assertiviteit

Certificaat

Na afloop van deze cursus ontvang je het volwaardige Acuive certificaat: ‘Kwaliteitsbewust handelen’. 

Wil je meer weten? Kijk dan ook eens naar onze cursussen Wondzorg voor de voetverzorger, Zelfevaluatie en Kwetsbare ouderen.

Docenten

Kitty

Voordelen van deze cursus

  • Les in kleine groepen
  • Persoonlijke begeleiding
  • Hoge kwaliteit cursus
  • Geen aanschaf materialen
  • Met certificaat
  • Efficiënte lesmethode
  • Naslagwerk inbegrepen

Opleidingsdata

DatumLocatie 
zat. 24 april 2021AmersfoortSchrijf je nu inAanmelden
Wegwijzer

 125,00

Cursisten aan het woord

Uitstekende kwaliteit onderwijs

5/5
Ik heb de opleiding Basis Pedicure gevolgd en ben daar zeer tevreden over.

Goede begeleiding bij alle opleidingen

5/5
Servicegericht, centraal gelegen, goede informatie, het is nooit te veel.

Studeren in je eigen tempo ideaal

4.5/5
Opleiders stimuleren je goed, heel persoonlijk gevoel, je bent geen nummer, je kunt het.
Klanten geven ons gemiddeld een  9.4!

Anderen bekeken ook...